III Turniej Funny WOM

Organizatorzy:

Klub Judo DRAKO

Uczniowski Klub Sportowy Ronin Team



Termin:

14 czerwca 2015 / niedziela



Miejsce:

Hala Sportowa 

przy I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi 

Warszawa ul. Felińskiego 1

 

Startowe:

25 zł od zawodnika

 

Prawo startu:

Kluby należące do WMZ Judo, osobno chłopcy i dziewczęta rocznik 2007, 2006, 2005 za okazaniem legitymacji szkolnej.

 

Program
Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2007

0800– 0845 waga

0845– 0930 rozgrzewka ilosowanie grup

0930– 1230 zawody


Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2006

1130– 1215 waga

1215– 1300 rozgrzewka i losowanie grup

1300– 1530zawody


Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2005

1430– 1515 waga

1515– 1600 rozgrzewka i losowanie grup

1600– 1830zawody

 

Zasady rozgrywania zawodów dostępnew Regulaminie zawodów.

 

Regulamin zawodów.

1. W zawodach uczestniczyć mogą zawodniczki i zawodnicy urodzeni w latach: 2007 – 2006– 2005, z klubów należących do Warszawsko-Mazowieckiego Związku Judo.

2. Zawody zostaną rozegrane dla każdej grupy wiekowej osobno dziewczęta i osobno chłopcy.

3. Kategorie wagowe zostaną ustalone po zważeniu wszystkich zawodników, począwszy od najlżejszej osoby, dopuszczalna jest max. różnica 2 kg.

4. Zawody zostaną przeprowadzone systemem grupowym z fazą finałową.

5. Uczestnicy rywalizacji zostaną rozlosowani do grup 8 osobowych.

6. Zawodnicy rywalizują w swoich grupach rozgrywając po minimum 3 walki.

7. Awans do dalszej rywalizacji z każdej grupy eliminacyjnej po rozegraniu 3 walk uzyskują zawodnicy, którzy zajęli 1 i 2 miejsce w swoich grupach.

8. Zawodnicy, którzy zajęli 3 i 4 miejsce w swoich grupach po rozegraniu 3 walk, odpadają z dalszej rywalizacji.

9. Po rozegraniu walk w grupach, rozegrana zostanie faza finałowa CITY SECURITY JUDO FUNNY 2015.

10. W fazie finałowej rywalizuje zawodnik który zajął 1 miejsce w grupie z zawodnikiem z drugiej grupy, który zajął 2 miejsce. Po rozegraniu walk – zwycięzcy walczą w finale, przegrani zajmują 3 miejsce.

11. Organizator dopuszcza możliwość rozegrania wyłącznie walk w systemie grupowym „każdy z każdym”, ze względu na brak zawodników o zbliżonej masie ciała.

12. Każdy z uczestników rywalizujących w swoich grupach otrzymuje medal, dyplom i nagrody rzeczowe.

13. Zakwalifikowani do fazy finałowej zawodnicy otrzymują dodatkowe nagrody.

14. Zawody zostaną rozegrane na 5 polach walki (5m x 5m)

15. Na każdej macie sędziuje 1 sędzia.

16. Walka trwa 2 minuty czasu ciągłego wg przepisów PZJ. Zatrzymanie czasu może nastąpić na wyraźne polecenie sędziego (poprawienie stroju, kontuzja, itp.). W przypadku remisu, sędzia wskazuje zwycięzcę decyzją hantei. W razie niemożliwości wyłonienia zwycięzcy, sędzia stosuje dogrywkę („golden score”) trwającą 1 minutę. W dogrywce pierwsza punktowana przez sędziego akcja przynosi zwycięstwo. Gdy dogrywka nie kończy się punktowaną akcją sędzia decyduje o zwycięstwie jednego z zawodników, który jego zdaniem wykazał się większymi umiejętnościami będąc bliżej wygrania walki.

17. Za chwyt za nogi/ę przyznaje się karę shido za pierwszym razem, przy ponownym chwycie – sędzia dyskwalifikuje zawodnika (hansoku-make).

18. Zabronione jest stosowanie:

a. rzutów z kolan,

b. rzutów poświęcenia,

c. rzutów bez trzymania rękawa lub ręki,

d. rzutów z chwytem wyłącznie za kołnierz,

e. dźwigni i duszeń,

f. zastosowanie danych rzutów w walce skutkuje otrzymaniem kary shido.

19. Każda startująca osoba musi być ubezpieczona we własnym zakresie KL i NNW.

Dodatkowe informacje dla zawodników:

- wyczytani przez spikera zawodnicy przechodzą przez środek maty i siadają w grupach przy tablicach zegarowych,

- podczas trwania zawodów na macie przebywają tylko aktualnie walczący zawodnicy i sędzia, pozostali wyczytani, siedzą w siadzie klęcznym przy tablicach zegarowych oczekując na walkę,

- pozostali uczestnicy zawodów oraz kibice przebywają poza matą w wyznaczonym w tym celu miejscu,

- podczas trwających walk obowiązuje bezwzględny zakaz wchodzenia na matę,

- drugi wyczytany zawodnik zakłada czerwoną przepaskę,

- przed wejściem na matę, zawodnicy wykonują ukłon, następnie po wejściu na pole walki wykonują drugi ukłon, po czym wykonują krok do przodu i oczekują na komendę sędziego do rozpoczęcia walki - hajime,

- komenda hajime stosowana jest przez sędziego, za każdym razem po przerwaniu akcji, w celu jej wznowienia,

- sędzia przerywa walkę komendą - mate,

- komenda sore-made oznacza zakończenie walki, 

- po wskazaniu przez sędziego zwycięzcy, zawodnicy wykonują ukłon i schodzą z pola walki wykonując ukłon po raz drugi. 

 

TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki