IV TURNIEJ FUNNY WOM

Organizator
Uczniowski Klub Sportowy Ronin Team

JSS Drako 79 Warszawa


Termin

Niedziela, 10 czerwca 2012 r.


Miejsce

Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 267 ul. Braci Załuskich 1


Program zawodów

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2004

8.00 – 8.45 waga

8.45 – 9.30 losowanie grup, rozgrzewka

9.30 – 12.30 zawody


Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2003

11.30 – 12.15 waga

12.15 – 13.00 losowanie grup, rozgrzewka

13.00 – 15.30 zawody


Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2002

13.30 – 15.15 waga

15.15 – 16.00 losowanie grup, rozgrzewka

16.00 – 18.30 zawody


Organizatorzy zrezygnowali z rozegrania toru przeszkód, włączając do rywalizacji grupowej dodatkowe walki judo dla każdego rocznika osobno dziewcząt i chłopców 2002 – 2003 – 2004.

Zasady rozgrywania zawodów dostępne w Regulaminie zawodów.


Opłata startowa:

25 zł od zawodnika


Regulamin zawodów.

1. W zawodach uczestniczyć mogą zawodniczki i zawodnicy urodzeni w latach: 2002 – 2003 – 2004, z klubów należących do Warszawsko-Mazowieckiego Związku Judo.

2 Zawody zostaną rozegrane dla każdej grupy wiekowej osobno dziewczęta i osobno chłopcy.

3. Kategorie wagowe zostaną ustalone po zważeniu wszystkich zawodników, począwszy od najlżejszej osoby, dopuszczalna jest max. różnica 2 kg.

4. Zawody zostaną przeprowadzone systemem grupowym z fazą finałową.

5. Uczestnicy rywalizacji zostaną rozlosowani do grup 8 osobowych.

6. Zawodnicy rywalizują w swoich grupach rozgrywając po minimum 3 walki.

7. Awans do dalszej rywalizacji z każdej grupy eliminacyjnej po rozegraniu 3 walk uzyskują zawodnicy, którzy zajęli 1 i 2 miejsce w swoich grupach.

8. Zawodnicy, którzy zajęli 3 i 4 miejsce w swoich grupach po rozegraniu 3 walk, odpadają z dalszej rywalizacji.

9. Po rozegraniu walk w grupach, rozegrana zostanie faza finałowa Otwartych Mistrzostw Żoliborza Funny 2012.

10. W fazie finałowej rywalizuje zawodnik który zajął 1 miejsce w grupie z zawodnikiem z drugiej grupy, który zajął 2 miejsce. Po rozegraniu walk – zwycięzcy walczą w finale, przegrani o 3 miejsce.

11. Organizator dopuszcza możliwość rozegrania wyłącznie walk w systemie grupowym „każdy z każdym”, ze względu na brak zawodników o zbliżonej masie ciała.

12. Każdy z uczestników rywalizujących w swoich grupach otrzymuje medal, dyplom i nagrody rzeczowe.

13. Zakwalifikowani do fazy finałowej zawodnicy otrzymują dodatkowe nagrody.

14. Zawody zostaną rozegrane na 5 polach walki (5m x 5m)

15. Na każdej macie sędziuje 1 sędzia.

16. Walka trwa 2 minuty czasu ciągłego wg przepisów PZJ. Zatrzymanie czasu może nastąpić na wyraźne polecenie sędziego (poprawienie stroju, kontuzja, itp.). W przypadku, gdy walka nie zostanie rozstrzygnięta po dwóch minutach sędzia stosuje dogrywkę („golden score”) trwającą 1 minutę. W dogrywce pierwsza punktowana przez sędziego akcja przynosi zwycięstwo. Gdy dogrywka nie kończy się punktowaną akcją sędzia decyduje o zwycięstwie jednego z zawodników, który jego zdaniem wykazał się większymi umiejętnościami będąc bliżej wygrania walki.

17. Za chwyt za nogi/ę przyznaje się karę shido za pierwszym razem, przy ponownym chwycie – sędzia dyskwalifikuje zawodnika (hansoku-make).

18. Zabrania się:

a. rzutów z kolan,

b. rzutów poświęcenia,

c. rzutów bez trzymania rękawa lub ręki,

d. rzutów z chwytem wyłącznie za kołnierz,

e. dźwigni i duszeń,

f. zastosowanie danych rzutów w walce skutkuje otrzymaniem kary shido.

19. Każda startująca osoba musi być ubezpieczona we własnym zakresie KL i NNW.


Dodatkowe informacje dla zawodników:

- wyczytani przez spikera zawodnicy przechodzą przez środek maty i siadają w grupach przy tablicach zegarowych,

- podczas trwania zawodów na macie przebywają tylko aktualnie walczący zawodnicy i sędzia, pozostali wyczytani, siedzą w siadzie klęcznym przy tablicach zegarowych,

- pozostali uczestnicy zawodów oraz kibice przebywają poza matą, w wyznaczonym w tym celu miejscu,

- podczas trwających walk obowiązuje bezwzględny zakaz wchodzenia na matę,

- pierwszy wyczytany zawodnik zakłada czerwoną przepaskę,

- przed wejściem na matę, zawodnicy wykonują ukłon, następnie po wejściu na pole walki wykonują drugi ukłon, po czym wykonują krok do przodu i oczekują na komendę sędziego do rozpoczęcia walki - hajime,

- komenda hajime stosowana jest przez sędziego, za każdym razem po przerwaniu akcji, w celu jej wznowienia,

- .sędzia przerywa walkę komendą - mate,

- komenda sore-made oznacza zakończenie walki,

- po wskazaniu przez sędziego zwycięzcy, zawodnicy wykonują ukłon i schodzą z pola walki wykonując ukłon po raz drugi.


 

TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki