IV Turniej Funny WOM

Termin

Niedziela, 12 czerwca 2011 r.

Adres zawodów

Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 267 ul. Braci Załuskich 1


Organizatorzy

Uczniowski Klub Sportowy Ronin Team i JSS Drako 79 Warszawa


Prawo startu:

Kluby należące do WMZ Judo, osobno chłopcy i dziewczęta rocznik 2001, 2002, 2003 za okazaniem legitymacji szkolnych.



Program zawodów:

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2003

08.00 – 08.45 waga

08.45 – 09.30 rozgrzewka i losowanie grup

09.30 – 12.30 zawody

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2002

11.30 – 12.15 waga

12.15 – 13.00 rozgrzewka i losowanie grup

13.00 – 15.30 zawody

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2001

14.30 – 15.15 waga

15.15 – 16.00 rozgrzewka i losowanie grup

16.00 – 18.30 zawody


Startowe

20 zł od zawodnika, płatne przy wadze


Rejestracja do zawodów:

przez stronę www.rankingjudo.pl


Regulamin zawodów.

1. W zawodach uczestniczyć mogą zawodniczki i zawodnicy urodzeni w latach: 2001 – 2002 – 2003, z klubów należących do Warszawsko-Mazowieckiego Związku Judo.

2 Zawody zostaną rozegrane dla każdej grupy wiekowej osobno dziewczęta i osobno chłopcy.

3. Kategorie wagowe zostaną ustalone po zważeniu wszystkich zawodników, począwszy od najlżejszej osoby, dopuszczalna jest max. różnica 2 kg.

4. Zawody zostaną przeprowadzone systemem grupowym z fazą finałową.

5. Uczestnicy rywalizacji zostaną rozlosowani do grup 8 osobowych.

6. Zawodnicy rywalizują w swoich grupach rozgrywając po min. 3 pojedynki

7. Awans do dalszej rywalizacji z każdej grupy eliminacyjnej po rozegraniu 3 walk uzyskują zawodnicy, którzy zajęli 1 i 2 miejsce w swoich grupach.

8. Zawodnicy, którzy zajęli 3 i 4 miejsce w swoich grupach po rozegraniu 3 walk, odpadają z dalszej rywalizacji.

9. Po rozegraniu walk w grupach, rozegrana zostanie faza finałowa Otwartych Mistrzostw Żoliborza Funny 2011 systemem pucharowym z dodatkową walką o 3 miejsce.

10. Organizator dopuszcza możliwość rozegrania wyłącznie walk w systemie grupowym „każdy z każdym”, ze względu na brak zawodników o zbliżonej masie ciała.

11. Każdy z uczestników rywalizujących w swoich grupach otrzymuje medal, dyplom i nagrody rzeczowe.

12. Zakwalifikowani do fazy finałowej zawodnicy otrzymują dodatkowe nagrody.

13. Zawody zostaną rozegrane na 5 polach walki (5m x 5m)

14. Na każdej macie sędziuje 1 sędzia.

15. Walka trwa 2 minuty czasu ciągłego wg przepisów PZJ. Zatrzymanie czasu może nastąpić na wyraźne polecenie sędziego (poprawienie stroju, kontuzja, itp.). W przypadku, gdy walka nie zostanie rozstrzygnięta po dwóch minutach sędzia stosuje dogrywkę („golden score”) trwającą 1 minutę. W dogrywce pierwsza punktowana przez sędziego akcja przynosi zwycięstwo. Gdy dogrywka nie kończy się punktowaną akcją sędzia decyduje o zwycięstwie jednego z zawodników, który jego zdaniem wykazał się większymi umiejętnościami będąc bliżej wygrania walki.

16. Za chwyt za nogi/ę przyznaje się karę shido za pierwszym razem, przy ponownym chwycie – sędzia dyskwalifikuje zawodnika (hansoku-make).

17. Zabrania się:

a. rzutów z kolan,

b. rzutów poświęcenia,

c. rzutów bez trzymania rękawa lub ręki,

d. rzutów z chwytem wyłącznie za kołnierz,

e. dźwigni i duszeń,

f. zastosowanie danych rzutów w walce skutkuje otrzymaniem kary shido.

18. Każda startująca osoba musi być ubezpieczona we własnym zakresie KL i NNW.

Dodatkowe informacje dla zawodników:

- wyczytani przez spikera zawodnicy przechodzą przez środek maty i siadają w grupach przy tablicach zegarowych,

- podczas trwania zawodów na macie przebywają tylko aktualnie walczący zawodnicy i sędzia, pozostali wyczytani, siedzą w siadzie klęcznym przy tablicach zegarowych,

- pozostali uczestnicy zawodów oraz kibice przebywają poza matą, w wyznaczonym w tym celu miejscu,

- podczas trwających walk obowiązuje bezwzględny zakaz wchodzenia na matę,

- pierwszy wyczytany zawodnik zakłada czerwoną przepaskę,

- przed wejściem na matę, zawodnicy wykonują ukłon, następnie po wejściu na pole walki wykonują drugi ukłon, po czym wykonują krok do przodu i oczekują na komendę sędziego do rozpoczęcia walki - hajime,

- komenda hajime stosowana jest przez sędziego, za każdym razem po przerwaniu akcji, w celu jej wznowienia,

- .sędzia przerywa walkę komendą - mate,

- komenda sore-made oznacza zakończenie walki,

- po wskazaniu przez sędziego zwycięzcy, zawodnicy wykonują ukłon i schodzą z pola walki wykonując ukłon po raz drugi.

 

TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki