I Turniej Funny WOM

Termin

Niedziela, 30 stycznia 2011 r.

Adres zawodów

Hala Sportowa OSiR Praga Północ ul. Szanajcy 17/19



Wyświetl większą mapę

Organizatorzy

Warszawsko-Mazowiecki Związek Judo


Roczniki:

kluby należące do Warszawsko-Mazowieckiego Związku Judo, osobno chłopcy i dziewczęta rocznik 2001, 2002, 2003 za okazaniem legitymacji szkolnych


Kategorie wagowe:

Zawodnicy i zawodniczki w poszczególnych edycjach Funny WOM w w/w kategoriach wiekowych, rozlosowani/e będą do grup 5 osobowych ( w przypadku braku wymaganej ilości osób mogą być grupy 4,3,2 osobowe- zasady przyznawania punktów poniżej)według wagi począwszy od najlżejszej osoby (dopuszczalna jest maksymalna różnica 10 kg pomiędzy startującymi w poszczególnych grupach)


Program zawodów:

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2001

8.00 – 8.45 waga

8.45 – 9.15 losowanie grup

9.00 – 9.15 rozgrzewka

9.15– 11.30 zawody

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2002

11.30 –12.15 waga

12.15 – 12.45 losowanie grup

12.30 – 12.45 rozgrzewka

12.45 – 15.00 zawody

Kategoria wiekowa dzieci urodzonych w roku 2003

15.30 – 16.15 waga

16.15 – 16.45 losowanie grup

16.30 – 16.45 rozgrzewka

16.45 – 19.30 zawody


Nagrody

dyplomy, upominek dla każdego uczestnika


Startowe

20 zł od zawodnika, płatne przy wadze


Ubezpieczenie

każda startująca osoba musi być ubezpieczona we własnym zakresie KL i NNW. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe zdarzenia.


Informacje dodatkowe

Konkurencje

1.tor przeszkód z elementami gimnastyki (przebiegnięcie przez materac)

2.a przeciąganie pasa (rocznik 2003),

2.b walka judo (rocznik 2001, 2002)

Strój:

sportowy – 2003,

JUDOGI – 2002, 2001


Punktacja:

Zawodniczki i zawodnicy w poszczególnych kategoriach wagowych za każda konkurencje otrzymują:

*grupy 5 osobowe:

I m – 10 punktów, II m- 8 punktów, III m- 6 punktów, IV m- 4 punkty, V m-2 punkty

*grupy 4 osobowe:

I m – 10 punktów, II m- 8 punktów, III m- 6 punktów, IV m- 2 punkty

*grupy 3 osobowe:

I m – 10 punktów, II m- 6 punktów, III m- 2 punkty

*grupy 2 osobowe:

I m – 8 punktów, II m- 2 punkty

1.Tor przeszkód : kolejność miejsc wyznacza uzyskany czas. W przypadku uzyskania takiego samego czasu na torze przeszkód przyznaje się takie same punkty 2 lub więcej osobą, kolejna osoba otrzymuje punkty wg kolejności( np. 2 osoby uzyskały pierwsze czasy otrzymują po 10 punktów, kolejna osoba ma czas 3 więc otrzymuje 6 punktów, itd)

2.Konkurencja walki, za każdą wygraną walkę 1 mały punkt ( szczegóły w opisie każdej Ligi) W przypadku uzyskania takiego samego wyniku przyznaje się takie same punkty 2 lub więcej osobą, kolejna osoba otrzymuje punkty wg kolejności( np. 2 osoby uzyskały najwięcej punktów otrzymują po 10 punktów, kolejna osoba ma wynik 3 więc otrzymuje 6 punktów, itd.


Kolejność miejsc w każdej kategorii wagowej ogłaszana jest po zsumowaniu punktów z 2 konkurencji. W przypadku uzyskania takiego samego wyniku przyznaje się takie same miejsce 2 lub więcej osobą, kolejna osoba otrzymuje miejsce wg kolejności( np. 2 osoby uzyskały najwięcej punktów zajmują I miejsce , kolejna osoba zajmuje III miejsce, itd.



Regulamin poszczególnych Lig Funny WOM:

I Turniej Funny WOM

  1. Tor przeszkód

2 równoległe tory o długości 12 m, start ( 2 pachołki), na 2 metrze koło hula hop przejście dowolnym sposobem( od góry lub od dołu) na 5 metrze materac 20 cm grubości - 2 m długości ( przebiegniecie po nim), na 10 metrze płotek wysokość 70 cm, na 12 metrze pachołek obiegnięcie w lewą stronę, sprint do punktu startu, obiegniecie w lewą stronę pachołka startu i powtórzenie wszystkich elementów, wyłączenie czasu po przekroczeniu linii pachołka startu po 2 cyklu. (nie wykonanie któregokolwiek ćwiczenia 1 sekunda kary)

2A) dla rocznika 2003-Przeciąganie pasa judo o długości 240 cm – 2 osoby w systemie każdy z każdym ustawiają się naprzeciwko siebie w odległości 200 cm od siebie po 100 cm od linii granicznej chwytają pas na końcach, na sygnał przeciągają przeciwnika, zwycięża osoba która przeciągnie przeciwnika za linie graniczną lub jako jedyna będzie trzymała pas i otrzymuje 1 punkt

2B) dla rocznika 2001-2002: opis przy IV lidze


II Turniej Funny WOM

  1. Tor przeszkód

2 równoległe tory o długości 12 m, start ( 2 pachołki), na 2 metrze koło hula hop przejście dowolnym sposobem( od góry lub od dołu) na 5 metrze na materac u 20 cm grubości - 2 m długości przewrót w przód , na 10 metrze płotek wysokość 70 cm, na 12 metrze pachołek obiegnięcie w lewą stronę, sprint do punktu startu, obiegniecie w lewą stronę pachołka startu i powtórzenie wszystkich elementów, wyłączenie czasu po przekroczeniu linii pachołka startu po 2 cyklu. ( nie wykonanie któregokolwiek ćwiczenia 1 sekunda kary)

2A) dla rocznika 2003-Walka sumo- kwadrat 2 m na 2 m , zawodnicy podchodzą do siebie w judogach na środku pola walki, chwytają się na wysokości ramion rozpoczęcie walki na komendę hajime, przegrywa osoba która którakolwiek częścią ciała wyjdzie za pole walki, lub dotknie mate inną częścią ciała niż stopy, wyłonienie zwycięzcy jest do skutku, za wygrana walkę 1 mały punkt

2B) dla rocznika 2001-2002: opis przy IV lidze

III Liga Funny WOM

  • Tor przeszkód

2 równoległe tory o długości 12 m, start ( 2 pachołki) koho ukemi na linii startu, na 2 metrze koło hula hop przejście dowolnym sposobem( od góry lub od dołu) na 5 metrze na materac u 20 cm grubości - 2 m długości przewrót w przód, na 10 metrze płotek wysokość 70 cm, na 12 metrze pachołek obiegnięcie w lewą stronę, sprint do punktu startu, obiegniecie w lewą stronę pachołka startu i powtórzenie wszystkich elementów z pominięciem koho ukemi, wyłączenie czasu po przekroczeniu 2A)dla rocznika 2003-Wychodzenie z trzymań - kwadrat 2 m na 2 m , zawodnicy podchodzą do siebie w judogach na środku pola walki, jedna osoba na plecach druga zakłada dowolne trzymanie(, rozpoczęcie walki na komendę hajime, raz jedna osoba trzyma, raz druga, wygrywa osoba: a.)która utrzyma trzymanie w polu walki, b)która wyjdzie ze trzymania lub spowoduje wyjście za pole walki obu zawodników – czas trzymania 25 sekund, za każde wygrana walkę 1 mały punkt ( możliwy wynik rywalizacji między poszczególnymi osobami 2:0, 1:1, 0:2)

2B) dla rocznika 2001-2002: opis przy IV lidze


IV Liga Funny WOM

  1. Tor przeszkód

2 równoległe tory o długości 12 m, start ( 2 pachołki) koho ukemi na linii startu, na 2 metrze koło hula hop przejście dowolnym sposobem( od góry lub od dołu) na 5 metrze na materac u 20 cm grubości - 2 m zempo ukemi, na 10 metrze płotek wysokość 70 cm, na 12 metrze pachołek obiegnięcie w lewą stronę, sprint do punktu startu, obiegniecie w lewą stronę pachołka startu i powtórzenie wszystkich elementów z pominięciem koho ukemi, wyłączenie czasu po przekroczeniu linii pachołka startu po 2 cyklu. ( nie wykonanie któregokolwiek ćwiczenia 1 sekunda kary)


  1. Walka judo, za wygrana walkę punkty wg przepisów PZJ, przepisy walki judo:

  1. Walka trwa 1 minutę (jest to czas ciągły)

  2. Zatrzymanie czasu może nastąpić na wyraźne polecenie sędziego (poprawienie stroju, kontuzja, itp.). W przypadku gdy walka nie zostanie rozstrzygnięta po dwóch minutach sędzia stosuje dogrywkę („golden score”) trwającą 1 minutę. W dogrywce pierwsza punktowana przez sędziego akcja przynosi zwycięstwo. Gdy dogrywka nie kończy się punktowaną akcją sędzia decyduje o zwycięstwie jednego z zawodników który jego zdaniem wykazał się większymi umiejętnościami i był bliżej wygrania walki.

  3. Na macie (polu walki) przebywają tylko aktualnie walczący zawodnicy i sędziowie. Kibice i pozostali zawodnicy przebywają poza matą, na trybunach, ławeczkach (przechodzenie przez matę podczas toczącej się walki jest niedozwolone).


  1. Pierwszy wyczytany zawodnik zakłada czerwoną przepaskę.

Przed wejściem na matę (przed czerwonym polem) zawodnicy wykonują pierwszy ukłon, po wejściu na pole walki drugi, po czym wykonują krok do przodu i oczekują na komendę sędziego do rozpoczęcia walki HAJIME (hadzime). W trakcie walki komenda ta będzie stosowana przez sędziego za każdym razem po przerwaniu akcji w celu jej wznowienia. Sędziowie przerywają walkę komendą MATE. Koniec walki zostanie oznajmiony słowami SORE-MADE. Po ogłoszeniu wyniku-zwycięzcy zawodnicy wykonują pierwszy ukłon wewnątrz pola walki i drugi na zewnątrz, za czerwonym polem (wszystkie ukłony wykonywane są w pozycji stojącej).


Regulamin opracował Jacek Zawadka


 

TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki